Bursa Construcțiilor Investiții Piața Imobiliară Prețuri Amenajări Proiecte Locuinte
 arhivă reviste:     Autorizații   Certificate   Licitații      Newsletter     Abonează-te   LogIn Abonați   Despre noi 
 arhivă articole:    
 Prima Pagină
 Ştirile Zilei
 Locuinţe
 Piaţa Imobiliară
 Proiecte
 Amenajări
 Smart City
 Materiale
 Preţuri
 Finanţare
 Investiţii
 Perspective
 Consilier
 Legea
 Companii
 Internaţional
Reviste
Bursa Construcțiilor numărul 8 / 2018
Bursa Construcțiilor numărul 7 / 2018
Bursa Construcțiilor numărul 6 / 2018
Bursa Construcțiilor numărul 5 / 2018
Perspective
Lumânările decorative, ramele foto și cutiile de bijuterii, cele mai cumpărate produse de 8 martie
07.03.2014
Alte articole din secțiune
  • Producția de mobilă va crește cu 5,6%, în acest an  Necesita Abonament Abonament STANDARD
  • BURSA Construcțiilor - 20 de ani de apariție neîntreruptă
  • "Orașele noastre stau încă sub semnul speculei imobiliare cu control politic"
  • "2015 va fi un an capricios pentru constructori"  Necesita Abonament Abonament STANDARD
  • Listă cu priorități surpriză în Master Planul de Transport
  • Avans de maxim 5% pentru piața cimentului în acest an  Necesita Abonament Abonament STANDARD
  • Nicușor Dan: "Mall-urile au distrus comerțul de lux de pe Calea Victoriei"  Necesita Abonament Abonament STANDARD
  • MASDAR City, primul oraș din lume care folosește exclusiv energie regenerabilă   Necesita Abonament Abonament STANDARD
  • Andrioaiei, PSC: "Constructorii au nevoie ca de aer de investiții publice"
  • "Investitorii israelieni sunt, din nou, interesați de piața noastră imobiliară"
  • Turnul Regatului din Arabia Saudită - cea mai înaltă clădire din lume
  • "Reabilitarea termică a clădirilor publice trebuie să înceapă din acest an"
  • "O piață a construcțiilor eco nu există încă, dar începe, ușor-ușor, să se formeze"  Necesita Abonament Abonament STANDARD
  • Top 5 măsuri pentru proprietari, pentru a-și păstra cu orice preț chiriașii
  • "Eficiența energetică, fondurile europene și PPP - motoarele de creștere ale pieței construcțiilor"
  •      Potrivit Chic Ville, conceptul de magazin home&deco 100% ambiental, cadourile de 8 martie preferate de cumpărătorii din țara noastră sunt lumânările decorative, ramele foto și cutiile de bijuterii, iar compania mizează pe o creștere a vânzărilor în această lună, se arată într-un comunicat trimis astăzi redacției.
         "Începutul primăverii și Ziua Femeii sunt unele dintre cele mai aglomerate perioade ale anului pentru magazinele de cadouri, iar acest lucru se poate observa și în vânzările Chic Ville. Astfel, în luna martie, ne așteptăm la o creștere a vânzărilor, atât în valoare, cât și în volum, comparativ cu luna trecută", a declarat Marius Șerbănescu, Director de Achiziții al Chic Ville.
         Potrivit afirmațiilor sale, în această lună cele mai cumpărate produse destinate cadourilor de 8 martie sunt lumânările decorative și/sau parfumate, cât și sfeșnicele. Pe locul al doilea în topul vânzărilor de astfel de produse se regăsesc ramele foto, fiind urmate de cutiile și suporturile de bijuterii. De asemenea, clienții magazinelor de decorațiuni și cadouri optează, în această perioadă, și pentru veioze, mici recipiente de depozitare (coșulețe, sticluțe etc.), decorațiuni în ghivece de ceramică sau colecții speciale de veselă.
         Vârsta destinatarului, personalitatea și apropierea față de acesta (mamă, iubită, colaborator) se regăsesc printre principalele criterii de care trebuie ținut cont când vine vorba de alegerea unui cadou potrivit. În plus, potrivit specialiștilor Chic Ville, unul dintre cele mai importante aspecte în alegerea unui cadou este ca acesta că spună o poveste care să rezoneze cu persoana căreia îi este destinat.
         Astfel, când vine vorba de produsele care ar putea atrage atenția unei femei de până în 25 de ani, albumele și ramele foto, recipientele în formă de brioșe cu șervețele asortate, oglinzile de mână sau suporturile de bijuterii sunt o alegere ideală, în timp ce pentru cele din categoria 25 - 35 de ani, ghivecele, carafele, statuetele, sfeșnicele, florile artificiale, diversele cutii pentru depozitat sau chiar produsele pentru copii nu au cum să dea greș.
         În ceea ce privește cadoul ideal pentru o femeie de peste 35 de ani, cutiile de bijuterii glamour, gențile de voiaj din piele, coșurile de ratan prelucrate manual sau platourile sunt unele dintre cele mai bune opțiuni. Mai mult, în funcție de personalitate și gusturi, un cadou care ar putea să impresioneze orice doamnă ar putea fi și un produs exclusivist precum bolurile confecționate din lemn tutuma, blidarele cu farfurii rustice sau ceramice din Toscana.
         Potrivit reprezentanților Chic Ville, bugetul disponibil este, de asemenea, un factor de decizie important, costurile unui cadou de 8 martie variind de la câteva zeci de lei, pentru o ramă foto ornată,și ajungând până la câteva sute de lei, pentru un sfeșnic aparte, în formă de umbrelă, realizat din zinc.
         Referitor la clientela magazinelor, reprezentantul companiei a dezvăluit că în această perioadă este destul de echilibrată. Astfel, deși femeile sunt cele care preferă să se plimbe prin magazinele de decorațiuni și să interacționeze cu produsele, bărbații sunt foarte activi în această perioadă, fiind hotărâți să găsească un cadou special pentru partenerele, mamele sau asociatele lor.
          "În luna femeii, ne-am dorit să venim în sprijinul clienților care sunt în căutarea de cadouri inspirate pentru doamnele sau domnișoarele din viața lor cu o colecție specială de produse ce aduce în centrul atenției eleganța și feminitatea", a mai declarat Marius Șerbănescu.
         Potrivit reprezentantului companiei, în această perioadă, în toate magazinele Chic Ville vor fi amenajate zone speciale de beauty, clienții putând găsi atât produse de răsfăț pentru măsuța de toaletă, cât și o serie de articole home&deco care se pretează spre a fi oferite cadou de 8 martie.
         Produsele speciale pentru luna femeii sunt disponibile atât în cadrul magazinelor Chic Ville, în zone special amenajate, cât și pe site - www.chicville.ro, unde vizitatorii pot vedea articolele grupate în funcție de categorii.
         Chic Ville este rețeaua de magazine de decorațiuni interioare ce pune la dispoziția clienților o gamă variată de produse cu un aer clasic, vintage, până la industrial contemporan.
         Printre cele 9.500 de tipuri de produse aflate în stoc se află obiecte de mobilier (mese, scaune, fotolii, comode, sofale, birouri, dulapuri), obiecte de sticlă, ceramică, accesorii pentru bucătărie, obiecte de decor, textile, perne, plante decorative și cadouri sau suveniruri.
         În acest moment, Chic Ville deține trei magazine: unul în București și două în Cluj-Napoca. De asemenea, cei pasionați de frumos pot vizita și magazinul online www.chicville.ro pentru a vizualiza toată gama de produse. 
     
    V.B.
     
    [ tipărește articolul ] Tipărește articolul
     
    .