Bursa Construcțiilor Investiții Piața Imobiliară Prețuri Amenajări Proiecte Locuinte
 arhivă reviste:     Autorizații   Certificate   Licitații      Newsletter     Abonează-te   LogIn Abonați   Despre noi 
 arhivă articole:    
 Prima Pagină
 Ştirile Zilei
 Locuinţe
 Piaţa Imobiliară
 Proiecte
 Amenajări
 Smart City
 Materiale
 Preţuri
 Finanţare
 Investiţii
 Perspective
 Consilier
 Legea
 Companii
 Internaţional
Reviste
Bursa Construcțiilor numărul 8 / 2018
Bursa Construcțiilor numărul 7 / 2018
Bursa Construcțiilor numărul 6 / 2018
Bursa Construcțiilor numărul 5 / 2018
Perspective
Top 5 măsuri pentru proprietari, pentru a-și păstra cu orice preț chiriașii
31.03.2014
Alte articole din secțiune
  • Producția de mobilă va crește cu 5,6%, în acest an  Necesita Abonament Abonament STANDARD
  • BURSA Construcțiilor - 20 de ani de apariție neîntreruptă
  • "Orașele noastre stau încă sub semnul speculei imobiliare cu control politic"
  • "2015 va fi un an capricios pentru constructori"  Necesita Abonament Abonament STANDARD
  • Listă cu priorități surpriză în Master Planul de Transport
  • Avans de maxim 5% pentru piața cimentului în acest an  Necesita Abonament Abonament STANDARD
  • Nicușor Dan: "Mall-urile au distrus comerțul de lux de pe Calea Victoriei"  Necesita Abonament Abonament STANDARD
  • MASDAR City, primul oraș din lume care folosește exclusiv energie regenerabilă   Necesita Abonament Abonament STANDARD
  • Andrioaiei, PSC: "Constructorii au nevoie ca de aer de investiții publice"
  • "Investitorii israelieni sunt, din nou, interesați de piața noastră imobiliară"
  • Turnul Regatului din Arabia Saudită - cea mai înaltă clădire din lume
  • "Reabilitarea termică a clădirilor publice trebuie să înceapă din acest an"
  • "O piață a construcțiilor eco nu există încă, dar începe, ușor-ușor, să se formeze"  Necesita Abonament Abonament STANDARD
  • Lumânările decorative, ramele foto și cutiile de bijuterii, cele mai cumpărate produse de 8 martie
  • "Eficiența energetică, fondurile europene și PPP - motoarele de creștere ale pieței construcțiilor"
  •      Comunicarea cu chiriașii și balanța dintre costul serviciilor de administrare și calitatea lor se numără printre principalele măsuri pentru ca proprietarii să își păstreze chiriașii, potrivit unui comunicat trimis astăzi de doamna Laura Niculescu, Head of Property Management al firmei Jones Lang LaSalle (JLL).
         Chiriașul modern a evoluat foarte mult față de perioada dinainte de criză. Dacă, în trecut, mulți chiriași optau pentru un spațiu în principal pe considerente legate de zonă, prețul chiriei și flexibilitatea proprietarului în a participa la procesul de mutare, proprietarii se confruntă din ce în ce mai des cu un chiriaș sofisticat, interesat în aceeași măsură și de alte aspecte foarte importante, cu impact atât în costurile curente, cât și în imaginea acestuia pe piață, se arată în comunicat.
         Înainte, proprietarii puneau accent pe elemente legate de imobil (care oferă confortul angajaților la locul de muncă și le influențează productivitatea), cum ar fi: eficiența spațiului, aportul de aer proaspăt, lumina naturală, spațiile verzi, sursele alternative de energie etc. În prezent, în atragerea și păstrarea chiriașilor, proprietarii ar trebui să ia în considerare și alte aspecte.
         Primul dintre acestea este percepția chiriașului asupra proprietarului și a imobilelor deținute de acesta. Cu cât este mai bună istoria legată de calitatea proprietăților, de lichiditatea investiției, de modul în care proprietarul creionează strategia de administrare, cu atât chiriașii sunt mai dornici să semneze un nou contract sau să-l continue pe cel existent.
         Al doilea aspect care merită menționat este balanța dintre costul serviciilor de administrare și calitatea lor. Identificarea de furnizori cu experiență, care să ofere servicii de calitate la prețuri competitive, trebuie să fie unul dintre elementele-cheie al managementului administrativ.
         În al treilea rând, proprietarii trebuie să țină seama și de corectitudinea calculului cheltuielilor comune și de trasparența cu care acestea sunt prezentate chiriașilor. Cheltuielile comune au o pondere mare în totalul cheltuielilor chiriașilor legate de spațiul închiriat, iar corectitudinea stabilirii acestora și transparența cu care proprietarii le prezintă chiriașilor constituie un factor major în nivelul de satisfacție al acestora din urmă.
         De asemenea, comunicarea și soluționarea problemelor între chiriași și proprietari reprezintă un factor vital pentru care chiriașii pot decide să parasească imobilul la expirarea contractului sau mai devreme. "Stabilirea unei relații de încredere și respect reciproc bazată pe înțelegere și respectarea regulilor interne, precum și rezolvarea în timp util a problemelor și venirea cu soluții în întâmpinarea nevoilor chiriașilor sunt elemente ce trebuie să guverneze zilnic relația chiriaș-proprietar", se mai arată în comunicat.
         Nu în ultimul rând, personalul administrativ trebuie să fie permanent implicat și să aibă o atitudine proactivă, incluzând în acțiunile întreprinse cât mai multe dintre sugestiile chiriașilor. "Un management de success asigură pentru proprietari menținerea și creșterea valorii proprietății, îmbunătățește nivelul de satisfacție al chiriașilor, reduce cheltuilelile nerecuperabile și riscul financiar și operațional", încheie comunicatul. 
     
    V.B.
     
    [ tipărește articolul ] Tipărește articolul
     
    .