Bursa Construcțiilor Investiții Piața Imobiliară Prețuri Amenajări Proiecte Locuinte
 arhivă reviste:     Autorizații   Certificate   Licitații      Newsletter     Abonează-te   LogIn Abonați   Despre noi 
 arhivă articole:    
 Prima Pagină
 Ştirile Zilei
 Locuinţe
 Piaţa Imobiliară
 Proiecte
 Amenajări
 Smart City
 Materiale
 Preţuri
 Finanţare
 Investiţii
 Perspective
 Consilier
 Legea
 Companii
 Internaţional
Reviste
Bursa Construcțiilor numărul 8 / 2018
Bursa Construcțiilor numărul 7 / 2018
Bursa Construcțiilor numărul 6 / 2018
Bursa Construcțiilor numărul 5 / 2018
Stiri
Piatraonline își deschide o rețea de francize
08.11.2018
Alte articole din secțiune
  • Ordonanța 114 avantajează angajații din construcții și crește costurile angajatorilor
  • Peste 500.000 de imobile înregistrate anul trecut
  • Colosseum, suprafață comercială de peste 50.000 de metrii pătrați
  • Volumul lucrărilor de construcții, în scădere
  • Plasamente record de aproape 200 mil. euro
  • Grupul TeraPlast numește un nou director general la Depaco
  • Cifră de afaceri în creștere, profit în scădere pentru Grupul Hornbach
  • HORNBACH - creștere a cifrei de afaceri cu 4,8% în primele 9 luni
  • Prețurile apartamentelor din București au crescut în medie cu 5%
  • Astaldi va accesa un credit de 75 de milioane de euro
  • Chrysler Building este de vânzare
  • Numărul autorizațiilor pentru construcții, în creștere cu 2,8%
  • Neo Timpuri Noi a primit autorizația de construire
  • Living Coral este culoarea anului 2019
  • Marii retaileri au reușit să mențină creșterea cifrei de afaceri la 12%
  •      Rock Star Construct, compania care deține brandul PIATRAONLINE, își extinde businessul și deschide o rețea de francize.
         Mariana Constantinescu Brădescu, managing partner al PIATRAONLINE a declarat: "Scopul pe care îl urmărim este de a deschide o rețea de francize PIATRAONLINE care să le dea și clienților din Iași, Timișoara, Cluj, Craiova sau Brașov posibilitatea să simtă pe pielea lor cât de versatilă e piatra naturală. Suntem într-un punct de stabilitate și ne dorim extinderea afacerii, iar franciza este cel mai bun pas pe care îl putem face în acest moment".
         Costul asociat achiziției francizei PIATRAONLINE va fi stabilit în func-ție de suprafața spațiului care ar trebui să aibă între 180 și 300 mp.
         Mariana Constantinescu Brădescu a explicat: "Așteptările noastre sunt acelea de a ne găsi parteneri în orașele mari ale României. Nu am riscat poziția noas-tră pe piață sau situația financiară a companiei. Aici (n.r. București) va rămâne un singur showroom, însă avem alte zone pe care le urmărim, orașe în care planul nostru ar fi să înființăm showroom-uri între 180-300 metri pătrați. Ne vom duce în zona 100.000 până la 200.000 euro pe showroom".
         PIATRAONLINE, cel mai mare showroom și magazin online de piatră naturală, a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de 24 milioane lei, adică aproximativ 5.300.000 euro.
          
     
    TEONA TOMOIAGĂ
     
    [ tipărește articolul ] Tipărește articolul
     
    .